سلام به همه

راستش من و ماه پیشونی💖 هفته ی خوبی رو پشت سر نذاشتیم که ترکشاش رو هم تو پست قبلی شما دیدید، ینی نه که بد باشه کلا روی روزایی که با عاشقی میگذره نمیشه اسم( بد)گذاشت اما خب روزای بهتری هم داشتیم:)

  میدونی آدم یجاهایی از جهان اطرافش خسته میشه، دیگه مغزش درد میگیره از دست آدمای اطراف و تنها چیزی که بهش لازم داره یه نقطه ی امنه!ینی یه جایی یا یه کسی باشه بدون توجه به اتفاقایی که رخ داده دوستت داشته باشه، یه کسی که با غمت غمگینه و با شادیت شاده!کسی که وقتی میفهمه ناراختی از هیچ تلاشی برای خوشحال کردنت فروگذار نمیکنه!از قدیم گفتن چه یک مَرد جنگی چه یک دشت مَرد!و من واقعا اون زمانی که از همه ی دنیا بریدم فقط به یه نفر میتونم فکر کنم برای اروم شدن ناراحتیام!

همیشه میگن بهترین رابطه ها اونایین که دو نفر قبل ازینکه معشوقه ی هم باشن، بهترین دوستای همدیگه ان!و چند روز گذشته بیشتر  از قبل حس کردم که با بهترین رفیقم تو رابطه ام،کسی که بلده باهام حرف بزنه و دردمو درمون باشه!

نمیدونم من خودم برا ماه پیشونی نقطه امن به حساب میام یا نه، اما اینو میدونم که منم مثل خودش تا جایی که بتونم برا خوشحال کردنش تلاش میکنم،حالا اینکه چقد موفق میشم رو خدا میدونه و ماه پیشونی💖!یکی از زمانهاییه که به شدت از توی رابطه بودن با ماه پیشونی واقعا خرسندم!چون اینکه یه نقطه امن تو زندگیم دارم که هرچقدم ناراحت باشم میتونم روش حساب کنم خیلی برام شیرینه!💖

برا همتون از ته قلب یه نقطه امن تو زندگیتون ارزو میکنم⁦♥️⁩