کله گردای هستم

دیشب ماه پیشونی جونم💖 یه پست گذاشت که گفته بود از یه مسئه ناراحت میشه و من تکرارش کردم و ناراحت شده از دستم،وقتی که متنو خوندم مثل همیشه با گردن کج رفتم معذرت خواهی ، اصولا دلم نمیخواد از دستم دلخور باشه و همیشه سعی میکنم قشنگیا رو بهش یاداوری کنم تا بدیا از یادش بره که خداروشکر دورش بگردم خیلی هم زود فراموش میکنه🙃💖داشتم ازش معذرت خواهی میکردم که گفتم : معذرت میخوام بابت نقصایی که دارم و کامل نیستم🙂اخه میدونید واقعا ادم دلش میخواد برای یه نفر خاص تو دنیا کامل باشه ؛ حداقل سعیشو بکنه😅بهم گفت: نمیخوام کامل باشی،مگه من خودم کاملم که تو کامل باشی؟!

ایم جمله شاید یه جمله ی ساده به نظر بیاد اما در باطن تعریف اصلی عشقه و راستشمن از دیشب تا حالا اونققدر ذوقشو دارم که نمیتونم وصف کنم😅!اینکه یه نفرو با تمام بدیاش،زشتیا و نواقصش قبول کنی و دوست داشته باشی بدون اینکه انتظار تغییر و بهبود داشته باشی، گرچه بهبود قطعا خوبه اما حرفم اینه که شما اگر میخواید مسیر عاشقی رو درست برید در وهله ی اول باید همدیگه رو همونجوری که هستید با تمام نواقص دوست داشته باشید و بتونید خوبیای طرف مقابلتون رو توی ذهنتون بولد کنید و بدیاشو بذارید یه گوشه تو یه صندوقچه و هر پنج شنبه بذاریددم در تا اشغالی ببره و شما دیگه از اون بدی ها هیچی یادتون نیاد🙃 یکی از چیزایی که باعث شده من پایبند و دیوونه ی این رابطه و ماه پیشونی💖 باشم همینه که اولا میتونم طرفمو عاشقانه دوستش داشته باشم توی همه ی مواقع حتی توی بزرگترین دعواهامون! و میتونم همیشه مطمئن باشم که دوست داشته میشم توی تمامی شرایط🙂راستش برای من یکی از شیرین ترین دوستت دارمایی که بهم گفته شده وسط یکی از بزرگترین دعواهامون بوده💖💖💖